Jak zmieni się marketing internetowy w 2020 roku?

Krok pierwszy. Zasięg wideo drastycznie spadnie.

Wszystko zmienia się w 2020 roku według comScore, połowa wyszukiwań w 2020 roku to wyszukiwanie głosowe, zasięg Facebook, stale spada, zasięg Instagram, zasięg LinkedIn, wszystko zaczyna spadać, jak również. Opowieści. Wszyscy robią historie na żywo. Wszyscy teraz żyją. Wszyscy. Jestem Neil Patel i dzisiaj zamierzam złamać jak marketing cyfrowy zmieni się w 2020 roku i co należy zrobić.

Zanim zaczniemy, upewnij się, że się zapisałeś. W ten sposób. Kiedy wypuszczę więcej takich filmów, dostaniesz powiadomienie, a jeśli będziesz na YouTube, kliknij powiadomienie z powiadomieniem. Pierwszy trend, jaki mam dla ciebie, zasięg wideo drastycznie spadnie. Wszyscy robią filmy na YouTube, Instagram video, Snapchat video.

Heck, co ludzie robią teraz jest to, że robią jeden film, jak ja jestem jak ten, który oglądasz, a my pokroimy go na kawałki wielkości kawałków umieścić na LinkedIn, Instagram, Facebook, YouTube. To idzie wszędzie. Wszyscy przekonali się, że film jest niesamowity w kontaktach z ludźmi, dlatego wszyscy to robią.

Krok drugi. Interaktywne treści edukacyjne o małych rozmiarach rosną naprawdę szybko

Więc rozwiązanie multi-cast. Prawda? Nawet jeśli wszyscy robią wideo, to jest w porządku. Nie możesz wiele z tym zrobić. Ale to, co możesz zrobić, to stworzyć więcej filmów, skupiając się tylko na stworzeniu jednego filmu, który działa na wszystkich platformach. A kiedy to robisz, możesz też wejść na żywo. Więc kiedy robisz te filmy i idziesz na żywo, zauważysz również, że będziesz bardziej zaangażowany.

A ponieważ jesteś na żywo, chcą go wypchnąć na zewnątrz, konkurować z kanałami telewizyjnymi, prawda? Facebook ma nawet kontrakty z niektórymi z tych sieci sportowych. Tak samo jak YouTuby świata. Więc to, co robią, to kiedy idziesz na żywo, bo chcą konkurować z telewizją, wypchną to do wszystkich twoich abonentów, wszystkich na ich platformie.

A jeśli się z nimi skontaktujesz, będziesz miał znacznie większy zasięg. A wtedy, kiedy wypuszczasz nagrane filmy, które nie są podobne, zauważysz, że będą one bardziej kochane i bardziej rozpowszechnione, ponieważ robisz wideo na żywo co najmniej raz w miesiącu. Bieżnik numer dwa, rozmiar ugryzienia. Interaktywne treści edukacyjne rosną naprawdę szybko.

Krok trzeci. Ruch w wyszukiwarce zmniejszy się drastycznie na komórce.

Więc jeśli patrzysz na takie rzeczy jak infografie, infografie są naprawdę długie wizualnie, gdzie po prostu ciągle przewijasz i przewijasz i przewijasz, a to kończy się na tym, że łamie to, o co chodzi w tym temacie, np. infografie mogą nauczyć cię, jak robić SEO. Ale to, co działa naprawdę dobrze i to będzie działać dobrze w przyszłości, jest gryźć rozmiar treści edukacyjnych.

Dobrym przykładem tego jest moja strona Instagram. Zauważysz, że mam zdjęcia, które nauczą cię, jak robić takie rzeczy, jak uzyskać więcej ruchu na YouTube lub Instagram, a ty po prostu nadal machać w prawo? I na każdym zdjęciu daję ci jedno zdanie przegląd tego, co możesz zrobić, aby zmaksymalizować swój ruch na YouTube lub Instagram. I ten przykład, który używam na Instagram działa bardzo dobrze.

To działa tak dobrze, że każdy z tych obrazów uzyskać około 50% udziałów, i innymi słowy. Jeśli dostanę 2000 lubi, dostanę kolejny tysiąc akcji z tych kęsów wielkości edukacyjnych informacyjnych. Więc skopiuj to, co robię na Instagramie. To działa tak dobrze. Trzecia tendencja, którą mam dla Ciebie, ruch w wyszukiwarkach drastycznie spadnie na telefonach komórkowych, na urządzeniach mobilnych w tych dniach, jest więcej fragmentów wyszukiwania, które pojawiają się i pojawiają.

Spowoduje to spadek ruchu na telefonach komórkowych. Według Merkel w drugim kwartale 2019 roku całkowita liczba odwiedzin generowanych przez organiczny ruch wyszukiwawczy spadła o 6% w stosunku do roku poprzedniego, ale to właśnie ruch mobilny jest tym, który uderza najmocniej. Wzrost liczby odwiedzin spadł z 13% w pierwszym kwartale 2019 roku do 5% w drugim kwartale 2019 roku, więc jesteś jak, Hej, czekaj, mój ruch vole będzie spadać.

Co powinienem zrobić? Cóż, ruch głosowy rośnie, więc chcę, abyś zrobił to ty zorganizowany znacznik na swojej stronie, które pomogą Ci uzyskać bogate snippets, które pomogą Ci uzyskać więcej ruchu wyszukiwania głosowego, które pomogą zwalczyć malejący ruch organiczny mobile. Cztery trendy. Google będzie kontynuował konsolidację na różnych rynkach.

Krok czwarty. Google będzie kontynuował konsolidację na różnych rynkach.

Więc w tej chwili Google idzie z Amazonką na głowę. Jest teraz kupno na przycisku Google. Możesz kupować nawet nie wchodząc na stronę e-commerce. Google będzie testował więcej z tych rzeczy, aby utrzymać ludzi w Google i dokonać pełnego zakupu. Nie myśl o tym jako o złej rzeczy. Można faktycznie dostosować się do zmian Google i wygenerować więcej sprzedaży i ruchu i prowadzi.

Na przykład, z niektórych perms, że są one testowane, można nawet wygenerować prowadzić na Google bez prowadzenia ludzi z powrotem do swojej strony. Powiedzmy, że jesteś w branży hipotecznej, można faktycznie wygenerować lead w Google. To samo odnosi się do zakupów w Google z e-commerce sklepów. Możesz sprzedawać swoje produkty bezpośrednio w Google.

Bez konieczności wchodzenia na Twoją stronę internetową, co może również zwiększyć Twoje dochody. Teraz jest to ważne, ponieważ według Jumpshot, 49% wszystkich wyszukiwań wykonanych w Google nie powoduje żadnego kliknięcia. Oznacza to, że jeśli nie dostosujesz się do tych zmian, nie dostaniesz tyle samo sprzedaży lub leadów.

Krok piąty. Spadną budżety na marketing influencerów.

Więc dostosuj się z trendem, pięć budżetów marketingowych wpłynie na zmniejszenie się. W tej chwili zaangażowanie społeczne stale spada. Według analityków z influencer DB, okazało się, że wskaźniki zaangażowania influencer są coraz niższe. Innymi słowy, jeśli wpływowi nie uda się uzyskać takiego samego zaangażowania, nie będą mogli pobierać tak dużych opłat, ponieważ nie ma takiego samego zwrotu z inwestycji.

Więc sposób w jaki chcesz walczyć to nie płacić wpływowym tyle pieniędzy, ale znaleźć coraz więcej wpływowych i iść za ilością. To pomoże Ci nadal generować dobrą sprzedaż z marketingu influencerów. Trend sześciu. Historie w mediach społecznościowych nie będą tak popularne i tak łatwe do wygrania. Widzisz, wszyscy robią historie w dzisiejszych czasach.

Ludzie nawet opowiadają historie, z którymi nie chcą się angażować. Więc jeśli chcesz robić naprawdę dobrze na takich platformach jak Instagram, będziesz musiał zrobić coś, co nazywa się bliskimi przyjaciółmi, gdzie musisz zachęcić ludzi do dołączenia do swojej grupy bliskich przyjaciół w zamian za ekskluzywne treści. W ten sposób oni to widzą. Twoje historie tam trafiają.

A ty dostajesz zaręczyny, które chcesz. Trend numer siedem, doświadczenia w zakupach. Będziemy coraz bardziej adoptowani. Na przykład, możesz kupować w Google, kupować szpilki w Pintereście, a nawet zobaczyć takie rzeczy jak wirtualna rzeczywistość, gdzie ja i moi kumple możemy mieć wspólne doświadczenie wirtualnej rzeczywistości, gdzie jesteśmy jak w centrum handlowym lub w sklepie i możemy kupować produkty.

Zaczniesz widzieć więcej takich rzeczy, które zaczną się urzeczywistniać w nadchodzących miesiącach i latach. Więc jeśli sobie z tym poradzisz, świetnie. Jeśli jesteś jak… O nie, nikogo nie obchodzi wirtualna rzeczywistość, nie zamierzam się z nią przystosować. Cóż, przejdziesz obok. Więc jeśli potrzebujesz piasty rosnącej ze wszystkimi zmianami, które dzieje się w marketingu cyfrowym, sprawdź moje w i zobaczyć Neil Patel cyfrowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!